Producenci
Zwroty i reklamacje

 Czas na odstąpienie od umowy

  • Klient indywidualny (Konsument):

Dokonując zakupu na odległość (poprzez stronę internetową bartusz.pl lub za pośrednictwem Infolinii) masz 14 dni od dnia wydania Towaru na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn.

  • Klient biznesowy (Kupujący nie będący konsumentem):

Dokonując zakupu na odległość (poprzez stronę internetową bartusz.pl lub za pośrednictwem Infolinii) masz 14 dni od dnia wydania Towaru na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn.

 

Pobierz druk oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy (pdf) >>

  

Wybierz dogodny sposób odstąpienia od umowy

Wypełniony druk z odstąpieniem od umowy możesz złożyć:

  • Osobiściew sklepie bartusz.pl
  • Wysyłając w postaci skanu poprzez formularz kontaktowy na stronie bartusz.pl
  • Wysyłając w oryginale pocztą na adres Sprzedającego:

BARTUSZ BARTOSZ WEILAND

POLITECHNICZNA 7

80-288 GDAŃSK

(adres znajduje się na dole Sklepu Internetowego we wkładce "Informacje / Kontakt i dane firmy"; lub na fakturze VAT lub paragonie).

Wybierz dogodny sposób zwrotu produktu

  • Osobiście w sklepie bartusz.pl
  • Wysyłając na adres Sprzedającego:

BARTUSZ BARTOSZ WEILAND

POLITECHNICZNA 7 

80-288 GDAŃSK

(adres znajduje się na dole Sklepu Internetowego we wkładce "Informacje / Kontakt i dane firmy"; lub na fakturze VAT lub paragonie).

Pamiętaj, że Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Czas na zwrot produktu

  • Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, najlepiej wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu, albo oddzielnie - jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz.

Stan zwracanego produktu

  • Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony).
  • Dopuszczamy użycie produktu zgodne z jego przeznaczeniem. 
  • Zalecamy, aby zwracany produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie.
  • Usługi, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego; a Kupujący został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy np. gwarancja +, usługa montażu;
  • Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (w szczególności wskutek imiennej rejestracji produktu przez Kupującego w bazie danych producenta, co powoduje przypisanie produktu do Kupującego);
  • Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami - użyty tusz do drukarki;
  • Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia np. artykuły spożywcze;
  • Usługa, w której Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji: jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów np. dostrojenie odbiornika telewizyjnego; kalibracja głowicy drukujacej itp.
  • Towar dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu np. depilatory, strzyżarki, suszarki, prostownice, golarki itp.;

 Weź ze sobą

  • Dowód zakupu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl